شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب

شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی

شستشوی مبل در محل

مبل شویی در منزل و شستشوی مبل با دستگاه



حتما یادتان است، تا همین چندسال پیش، داخل خانه‌ها، روی مبل‌‌ها را با پارچه‌‌های سفید می‌‌پوشاندند و فقط با حضور مهمان بود که می‌‌توانستیم مبلمان خانه خود را ببینیم! چرا؟ چون دغدغه‌ی همه‌ی خانوم‌های خانه‌‌دار، تمیزی مبلمان بود و برای این‌ که مبل شویی در منزل کار سختی بود، تمام تلاششان را می‌کردند که مبل‌‌ها کثیف نشوند!

این یک واقعیت اجتناب ناپذیر است! هرچقدر تلاش کنید باز مبل‌ها کثیف می‌شوند. خرده‌های غذا و آشغال‌های ریز در لابه لای آن جمع می‌شوند و انواع و اقسام نوشیدنی‌ها روی آن می‌ریزند. مبلمان می‌تواند گرد و غبار، خاک و آلودگی‌های دیگر را در الیاف خود به دام بیندازد و هنگامی‌ که روی آن می‌نشینید و یا دراز می‌کشید تمام این آلودگی‌ها را تنفس می‌کنید.

بنابراین، می‌توانید درک کنید که اهمیت شستشوی مبلمان بالاست و برای خراب نشدن آنها باید بهترین روش را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات مبل شویی مصباح و دریافت مشاوره رایگان از مربیان ممتاز، روی گزینه «شروع کنید» در کادر پایین صفحه کلیک کرده و درخواست خود را به‌رایگان ثبت کنید.

مبل شویی در منزل با مصباح

مبل شویی به ‌موقع در منزل،‌ علاوه بر تمیزی، باعث افزایش عمر مفید مبلمان هم می‌شود. به‌شرطی که به‌صورت اصولی و توسط متخصص حرفه‌ای انجام شود! قالیشویی مصباح با بهره‌گیری از متخصصان باتجربه و همین‌طور دستگاه‌ها و مواد درجه‌یک، خدمات شست و شوی مبل در محل را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن، به شما ارائه می‌دهد. شست و شوی مبلمان در محل یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کارآمد در حوزه‌ی شست‌شو است.

با استفاده از خدمات شست و شوی مبل در محل، دیگر نیازی به جابه‌جایی مبل‌ها نیست. همین‌طور دیگر لازم نیست نگران کهنگی رویه مبل یا خوابیدن پف مبل در اثر شستشو باشید. اگه این سرویس را از جای معتبری دریافت کنید، حتی باعث افزایش عمر مفید مبل خواهد شد. ما در تمیز کردن اثاث و لوازم روکش‌دار منزل شما تخصص داریم و می‌توانیم با سرسخت‌ترین لکه‌ها روی مبلمان، تشک، صندلی موکت مبارزه کنیم.

ما از جدیدترین روش‌های تمیز کردن مبل استفاده می‌کنیم و روش مبل شویی را طبق شرایط مبلمان شما و بسته به نوع روکش که می‌تواند ابریشم، مخمل، پشمی، کتان، میکروفایبر، نانو، پلی استر، چرم و لنین باشد، انتخاب می‌کنیم. در پایان روکش مبلمان شما عاری از لکه‌هایی مانند جوهر، لکه نوشیدنی‌های قرمز رنگ و آبمیوه، دوده، خون، مداد رنگی و دیگر لکه‌ها خواهد بود.کافی است نگاهی به نظرات مشتریان ما بیندازید تا خودتان متوجه کیفیت خدمات ما و میزان تعهد و تبحر متخصصین شستشوی مبلمان ما شوید.

خدمات شستشوی مبلمان یا لوازم داخلی ما با استفاده از متخصصین ماهر با بررسی مبلمان شما آغاز می‌شود. آنها برای تعیین بهترین روش، نوع پارچه ، رنگ و سن مبلمان را بررسی می‌کنند. سپس هر لکه و کثیفی بر روی نیمکت، صندلی، یا مبلمان شما که به نظر می‌رسد نیاز به توجه بیشتری دارد با دقت می‌شویند. در آخر، متخصصین قالیشویی مصباح مبلمان شما را بررسی خواهند کرد و نظر شما را در خصوص تمیز شدن آن‌ها خواهند پرسید تا کار طبق خواست و سلیقه شما انجام شود.

درباره ما

کارخانه پیشرفته قالیشویی مصباح با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرش و متریال شستشوی درجه یک آماده خدمات رسانی با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز است. قالیشویی مصباح همراه با پرسنل مجرب و فعال، سعی نموده تا تجربه ای درخشان از رضایت شما مشتریان عزیز جلب نماید.

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب
شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی
شعبه مرکزی : 02632210400
شعبه 2 : 02632219710
مدیریت : 09123683662
سرویس 1 : 09352587050

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به مجموعه قالیشویی مصباح میباشد

طراحی سایت توسط آیوا وب