شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب

شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی

بهترین راه ها برای تمیز کردن موثر فرش

بهترین راه ها برای تمیز کردن موثر فرش
5/5 - (39 امتیاز)

بهترین راه ها برای تمیز کردن موثر فرش

دانستن نحوه تمیز کردن موثر فرش برای هر کسی که فرش در خانه خود دارد ضروری است. چه فرش در سراسر خانه باشد و چه فقط در اتاق خواب ها، تمیز نگه داشتن آنها نه تنها عمر آنها را طولانی می کند، بلکه خانه شما را از گرد و غبار، مواد حساسیت زا و کپک پاک می کند. تمیز نگه داشتن فرش های شما مستلزم جاروبرقی مکرر و تمیز کردن دوره ای عمیق تر است. فرش ها معمولاً روزانه مورد استفاده زیادی قرار می گیرند. از بازی کودکان یا حیوانات خانگی گرفته تا مهمانی های مختلف، از این رو نیاز به مراقبت دایمی برای حفظ کیفیت مناسب و لذت بردن از طول عمر آن دارد. در زیر برخی از مراحل و نکات قابل اجرا برای تمیز کردن فرش برای کمک به آسان‌تر و بهتر کردن کارها آورده شده است.

هر چند وقت یکبار باید فرش خود را تمیز کنید؟

فرش‌های کنار هم و فرش‌های ناحیه‌ای ، حداقل هفته‌ای یکبار نیاز به جاروبرقی دارند تا تجمع گرد و غبار از بین برود. با این حال، اگر بچه دارید یا حیوان خانگی دارید، باید مناطق پر رفت و آمد را حداقل سه بار در هفته درصورت نیاز جاروبرقی بکشید. همچنین هر نوع لکه باید در اسرع تمیز شود تا از عوارض طولانی مدت جلوگیری شود. حتی با وجود اینکه تمام تلاش خود را می کنید تا فرش خود را هر چند وقت یکبار جاروبرقی بکشید، توصیه می شود حداقل یک یا دو بار در سال از خدمات قالیشویی حرفه ای مصباح استفاده کنید تا فرش خود را عمیقا تمیز کند، مواد آلرژی زا را کاهش دهد، طول عمر فرش را افزایش داده و به خانه شما روشنایی و احساس تازگی بخشد.

چگونه به تمیز کردن روتین فرش بپردازیم ؟

خاک و گرد و غبار را پاک کنید خاک و گرد و غبار فرش شما را کدر و حتی بدبو نشان می دهد. و اگر برای مدت طولانی در آنجا باقی بمانند، می توانند الیاف و تارو پود فرش را فرسوده کنند. روی یک جاروبرقی با مکش قوی سرمایه گذاری کنید تا به طور منظم آلودگی و گرد و غبار را از بین ببرید. اگر جارو برقی ندارید، از جارو یا هر جارو فرش دیگری استفاده کنید. برای بهترین نتیجه: مبلمان و هر چیز دیگری را که روی فرش هست جابه‌جا کنید جاروبرقی را تنظیم کنید تا مطمین شوید که بهترین مکش را به دست می‌آورید. یک غلتک پرز گیر تهیه کنید و از آن برای تمیز کردن پشم حیوان خانگی استفاده کنید اگر در خانه حیوان خانگی دارید ، برای جمع آوری موهای زائد از یک فرچه لاستیکی روی فرش خود استفاده کنید. بکینگ پودر روی فرش بپاشید قبل از جارو کشیدن، و و اجازه دهید یک الی دو ساعت یا بیشتر بماند. این کار باعث می شود فرش شما بوی تازه و درخشانی پیدا کند.

چگونه می توان فرش خود را برای لکه ها تمیز کرد ؟

بهترین زمان برای رفع هر نوع لکه فرش ساعات اولیه که متوجه آن می شوید. به عنوان مثال، اگر متوجه نشت مایع شدید شدید، با دستمال کاغذی یا پارچه ای رطوبت را از بین ببرید. اطمینان حاصل کنید که پارچه سفید یا روشن باشد تا مطمین شوید که رنگ از پارچه شما به فرش شما وارد نمی شود. هنگامی که با لکه های جامد مانند گل و لای یا تکیه های غذا برخورد می کنید، از مالیدن آنها خودداری کنید و در عوض از چیزی مانند یک صفحه مسطح برای بلند کردن آنها استفاده کنید. پس از آن، از مخلوط سرکه، مایع ظرفشویی و آب در یک بطری اسپری برای اسپری کردن محل استفاده کنید، اجازه دهید حدود 10 دقیقه خیس بخورد و سپس با یک حوله تمیز خشک کنید.

چه زمانی و هر چند وقت یکبار باید قالیشویی حرفه ای انجام دهید؟

همانطور که قبلا ذکر شد، توصیه می شود حداقل یک یا دو بار در سال یک قالیشویی حرفه ای را برای شستشوی عمیق فرش برای منزل تماس بگیرید. با این حال، همیشه می توانید بیشتر یا هر زمان که با لکه های سرسخت مواجه هستید و برای از بین بردن آنها به کمک نیاز دارید، با یک قالیشویی حرفه ای تماس بگیرید. همچنین، هر گونه کثیفی عمیق نیاز به یک متخصص برای کمک به حذف آن دارد تا اطمینان حاصل شود که به الیاف فرش آسیبی وارد نمی شود. به یاد داشته باشید، متخصصان قالیشویی مصباح از تجهیزات و محصولات مناسب برای یک کار کامل و با کیفیت استفاده می کنند.

چگونه می توان فرش را بعد از نظافت حرفه ای تمیز نگه داشت؟

پس از هزینه در یک قالیشویی حرفه‌ای، باید روی زیبا نگه داشتن آن و حفظ آن تمیز کردن با کیفیت کار کنید. اما چگونه؟ بلافاصله پس از تمیز کردن فرش، قبل از راه رفتن مجدد روی آن، مطمئن شوید که کاملاً خشک است. از راه رفتن با پای برهنه بر روی آن خودداری کنید، به خصوص پس از استفاده از روغن یا مرطوب کننده روی پاهای خود برای جلوگیری از جذب بقایای روغن و گرد و غبار روی آن راه نروید. مطمین شوید که لکه ها را بلافاصله با محلول لکه بر تمیزکنید. هرچه بیشتر بمانند، برداشتن آنها سخت تر خواهد بود. فرش خود را به طور مرتب جاروبرقی بکشید، حتی زمانی که تمیز به نظر می رسد تا از شر خاک و گرد و غبار خلاص شوید.

به همین راحتی!

امیدواریم نکات و دیدگاه های بالا به شما در یادگیری نحوه تمیز کردن فرش کمک کند. برای مشاوره بیشتر با قالیشویی مصباح تماس بگیرید یا در خدمات شستشوی فرش آنلاین مصباح ثبت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کارخانه پیشرفته قالیشویی مصباح با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرش و متریال شستشوی درجه یک آماده خدمات رسانی با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز است. قالیشویی مصباح همراه با پرسنل مجرب و فعال، سعی نموده تا تجربه ای درخشان از رضایت شما مشتریان عزیز جلب نماید.

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب
شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی
شعبه مرکزی : 02632210400
شعبه 2 : 02632219710
مدیریت : 09123683662
سرویس 1 : 09352587050

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به مجموعه قالیشویی مصباح میباشد

طراحی سایت توسط آیوا وب