شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب

شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی

قالیشویی آنلاین

قالیشویی آنلاین
5/5 - (66 امتیاز)

 قالیشویی آنلاین مصباح در کرج

به شما این امکان را می دهد که با بالا رفتن سن فرش‌های شما، لکه‌ها ظاهر می‌شوند، به‌ویژه در مکان‌های پرتردد و بازیابی زیبایی زمانی خرید آنها با مشاوره  قالیشویی آنلاین مصباح   با مهارت های لازم برای شناسایی و پاک کردن انواع لکه ها از خرابکاری حیوانات خانگی گرفته تا ریختن نوشابه  و لکه های سس و نسکافه ایجاد شده توسط ما  به راحتی انجام می شود!

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید کارشناسان قالیشویی مصباح کرج را هم اکنون به همراه داشته باشید!

  • حفظ و یا بازیابی جذابیت فرش ها:

    فرش های تمیز به سادگی زیباتر از فرش های کثیف به نظر می رسند. قالیشویی مصباح که حرفه ای هستند معمولاً بعد از شستشو فرش هایی را ارائه می دهد که لکه های کمتری دارند و آنها را جدیدتر نشان می دهد. اکثر کارشناسان لکه ها را از قبل درمان می کنند تا راحت تر از بین بروند. حتی اگر فرش شما لکه‌های زیادی نداشته باشد، تمیز کردن حرفه‌ای ما اثر کدر کننده‌ای را که کثیفی سطح روی ظاهر فرش ایجاد می‌کند، از بین می‌برد.

  • هوای داخل خانه را تمیزتر می کند:

    از آنجایی که کثیفی تنها ماده ای نیست که در الیاف فرش شما به دام می افتد، تمیز کردن فرش ها به صورت شش ماه به کاهش آلاینده ها و آلرژی زاها در خانه کمک می کند. کارشناسان قالیشویی مصباح ابزار و مهارت های مورد نیاز برای رسیدن به عمق بین الیاف فرش را دارند تا کثیفی، خرده ها، گرده ها، شوره حیوانات، گرد و غبار، کنه ها گرد و غبار، خز و هر چیز دیگری که در آنها به دام افتاده است را از بین ببرند. در نتیجه، مقدار کمتری از این عناصر در خانه شما وجود خواهد داشت و احتمال اینکه هوای داخلی شما حاوی مقدار زیادی ذرات معلق در هوا باشد، کمتر می شود.

  • طول عمر فرش شما را بهبود می بخشد:

    از بین بردن کثیفی که عمیقاً بین الیاف فرش ریشه دارد، به بازیابی الیاف کمک می کند و ظاهر له شده ای را که اغلب فرش های کثیف دارند از بین می برد. در نتیجه فرش های شما دوام بیشتری خواهند داشت.

 

 

«مزایای کارخانه قالیشویی مصباح»

 

اگر از خدمات قالیشویی آنلاین مصباح استفاده کنید تا فرش های خود را تازه کنید، به متخصصان آموزش دیده ای که از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند دسترسی خواهید داشت. فرش های شما ظاهر بهتر و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. به علاوه، هوای داخل خانه برای تنفس سالم تر خواهد بود.

آدرس :بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی
☎️ تلفن :۰۲۶۳۲۲۱۰۴۰۰  ؛   ۰۲۶۳۲۲۱۰۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کارخانه پیشرفته قالیشویی مصباح با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرش و متریال شستشوی درجه یک آماده خدمات رسانی با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز است. قالیشویی مصباح همراه با پرسنل مجرب و فعال، سعی نموده تا تجربه ای درخشان از رضایت شما مشتریان عزیز جلب نماید.

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب
شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی
شعبه مرکزی : 02632210400
شعبه 2 : 02632219710
مدیریت : 09123683662
سرویس 1 : 09352587050

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به مجموعه قالیشویی مصباح میباشد

طراحی سایت توسط آیوا وب