شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب

شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی

بهترین قالیشویی کرج

بهترین قالیشویی کرج
4.5/5 - (117 امتیاز)

 

بهترین قالیشویی کرج

10 نکته ای که هنگام انتخاب بهترین قالیشویی باید در نظر بگیرید.🤔

انتخاب قالیشویی مناسب برای تمیز کردن فرش ها می تواند کمی مشکل باشد. هنگام جستجوی یک قالیشویی عالی باید به عوامل زیادی توجه کرد. قیمت، خدمات شامل و حرفه ای بودن، همه بخشی از انتخاب قالیشویی مناسب برای تمیز نگه داشتن فرش است. در اینجا ده نکته مهمی که در انتخاب بهترین قالیشویی باید به خاطر بسپارید آورده شده است.

  • قیمت گذاری مناسب 

در دنیای کسب و کار، بسیاری از مردم این ضرب المثل قدیمی را شنیده اند که می گویند: آنچه را که برای آن پول می پردازید دریافت می کنید. این عبارت در بسیاری از جنبه های دنیای تجارت مهم است، اما ممکن است در مورد انتخاب یک قالیشویی  درست نباشد. در واقع، بسیاری از مردم دریافته‌اند که برخی از شرکت‌های ارزان‌تر کار بهتری انجام می‌دهند. قالیشویی حرفه ای مصباح ارزش هزینه را دارد و بسیاری از مشتریان عموماً با به کارگیری یک قالیشویی حرفه ای مناسب به نتیجه نهایی می رسند.

  • نوع تمیز کردن

بسیاری از قالیشویی ها روش بسیار خاصی را برای تمیز کردن فرش ارائه می دهند. معمولاً دو نوع وجود دارد: خشکشویی فرش و شستشو با آب فراوان. نوع انتخاب شده هزینه کار را تغییر می دهد. خشکشویی گاهی اوقات رطوبت کم نامیده می شود و شامل مواد شیمیایی با آب بسیار کم است. این نوع نظافت بسیار سریعتر از آب شوری است و توسط کسانی انتخاب می شود که نیاز به فرش های تمیز در یک لحظه دارند! این روش به عمق تمیز کردن با آب شوری تمیز نمی کند، اما برای کسانی که فرش را واقعا کثیف نگه نمی دارند پیشنهاد می شود.

تمیز کردن با آب شوری بسیار محبوب است. برای خارج کردن کثیفی و الیاف از فرش از آب فروان و مواد شیمیایی پاک کننده استفاده می کند. تمیز کردن با آب زمان بسیار بیشتری طول می کشد این روش به مدت زمان خشک شدن 48 الی 72 ساعت نیاز دارد.

  • دانستن نیازها

وقتی نوبت به تمیز کردن فرش ها می رسد، دانستن نیازهای مشتری کلیدی است. مشتریان با دانستن نوع فرش، نوع لکه‌های آن و قدمت فرش، می‌توانند به کارشناسان قالیشویی کمک کنند تا ببیند چه لکه هایی باید به درستی تمیز شوند.و متوجه می شوند که چه نوع مواد شیمیایی را می توان روی فرش ها استفاده کرد. آنها در مورد حیوانات خانگی و کودکان و هرگونه آلرژی که ممکن است در خانه باشد پرس و جو می کنند.

  • جواز کسب و سایت را بررسی کنید

هر قالیشویی معتبر که برای شستشوی فرش در نظر می گیرید باید از اتحادیه مربوطه جواز کسب و کار دریافت کرده باشد و دارای سایت معتبر و ارایه اطلاعات نوع شستوی باشد.

  • انتخاب نوع مایعات پاک کننده

با وجود تمام مواد شیمیایی که می تواند به خانه، حیوانات خانگی و کودکان آسیب برساند، مهم است که مشتری بداند از چه نوع مایع پاک کننده ای می خواهد روی فرش استفاده کند. انتخاب یک قالیشویی که گزینه های سبزتری را ارائه می دهد همیشه می تواند نظر شما را در مورد اینکه چه کسی را انتخاب کنید تغییر دهد. برخی از پاک کننده های رایج می توانند بسیار ارزان تر باشند، بنابراین اگر آلرژی مشکلی ندارد، بسیاری از مشتریان فقط آن ها را انتخاب می کنند. پاک کننده های سازگار با محیط زیست وجود دارند که ممکن است شرکت ها ارائه دهند و همه آنها گران تر نیستند. هنگام تلاش برای یافتن قالشویی مناسب ، مهم است که آنها را بررسی کنید.

  • ظاهر دفاتر قالیشویی

«هرگز کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید» عبارتی نیست که هنگام انتخاب یک قالیشویی به خاطر بسپارید. وسایل نقلیه آنها باید به وضوح با حداقل یک آرم و شماره تلفن مشخص شود. ماشین آنها تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کرد. قالیشویی های حرفه ای عموما یک لباس فرم دارند. ظاهر آنها باید به همان اندازه تمیز باشد که فرش ها را جلوه می دهند.

  • سال ها تجربه

پیدا کردن یک قالیشویی مناسب نیاز به تحقیقات زیادی دارد. یک نکته مهم که باید به خاطر بسپارید این است که تجربه آنها را بررسی کنید. اگر آنها مدت طولانی در این کار بوده اند، به احتمال زیاد در کاری که انجام می دهند خوب هستند. اگر جدید هستند، بررسی کنید تا منابع آنها را ببینید. اگر تعداد دفاتر ندارند، احتمالاً انتخاب بهتری است که با قالیشویی  کهنه کار بمانید.

  • گارانتی محکم

شرکت هایی که گارانتی ارائه می دهند مانند قالیشویی مصباح بهترین اعتماد و استفاده هستند. این نشان دهنده تعهد آنها به همه مشتریان خود است و نشان می دهد که آنها قابل اعتماد هستند. هر گونه گارانتی این نوید را می دهد که کار بسیار باکیفیت خواهد بود و در صورت عدم رضایت مشتریان در بار اول، تغییرات مورد نیاز را انجام داده یا وجه را پس می دهند.

  • همه نظرات را بخوانید

بررسی قالیشویی هنگام انتخاب مناسب مفید است. اکثر نظرات از مشتریان واقعی می‌آیند، نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که بررسی های مثبت و منفی را بررسی کنید. اگر شرکتی موارد منفی بیشتری داشته باشد، به احتمال زیاد نباید به آنها اعتماد کرد.

  • توصیه ها را جدی بگیرید

تبلیغات دهان به دهان بهترین راه برای یافتن یک قالیشویی خوب است. دوستان و اعضای خانواده منابع خوبی هستند و اگر فرش های آنها عالی به نظر برسد، به احتمال زیاد قالیشویی مصباح را  که انتخاب می کنند بهترین است! تبلیغات دهان به دهان رسانه های اجتماعی نیز مکان خوبی برای نگاه کردن است.

انتخاب یک قالیشویی خوب می تواند سخت باشد، اما هنگامی که انتخاب شد، ارزش آن را دارد. فرش‌ها جلوه‌ای عالی برای آن‌ها خواهند داشت و آرامشی در کنار آن وجود خواهد داشت.

آدرس :بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی
☎️ تلفن :۰۲۶۳۲۲۱۰۴۰۰  ؛   ۰۲۶۳۲۲۱۰۴۰۲
آیا قالیشویی مصباح شستشوی بهداشتی انجام می دهد ؟

بله با توجه به نوع شستشوی و دستگاه های پیشرفته

قالیشویی مصباح فرش های شسته شده را کاور می کند؟

بله قالیشویی مصباح فرش ها را به صورت کاور رایگان و بهداشتی تحویل مشتری می دهد.

هزینه قالیشویی مصباح به صرفه هست ؟

قالیشویی مصباح قیمت رقابتی و مناسبی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

کارخانه پیشرفته قالیشویی مصباح با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تمام اتوماتیک شستشوی فرش و متریال شستشوی درجه یک آماده خدمات رسانی با بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز است. قالیشویی مصباح همراه با پرسنل مجرب و فعال، سعی نموده تا تجربه ای درخشان از رضایت شما مشتریان عزیز جلب نماید.

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

شعبه مرکزی: بلوار امامزاده حسن ، خیابان کیانپور(کشاورز) نبش کوچه شهید‌پیغامی نسب
شعبه ۲: بلوار هفت تیر نرسیده به چهارراه مصباح نبش کوچه شهید عظیمی
شعبه مرکزی : 02632210400
شعبه 2 : 02632219710
مدیریت : 09123683662
سرویس 1 : 09352587050

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به مجموعه قالیشویی مصباح میباشد

طراحی سایت توسط آیوا وب